Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 lipca 2011

Motyl oraz jeż.

 Dziś zrobiłem  motyla,w którym wykorzystałem stempel w kształcie skrzydeł motyla oraz ćwiek w kształcie klucza.Trochę trudne było wycięcie tego motyla,ale się postarałem i mi wyszło. 
                                                   
                                         
                                                                                           
Poza tym wczoraj wieczorem zobaczyłem obok garażu jeża,który podobno[ tak powiedział mój tata - weterynarz] był w ciąży.

                                                               

5 komentarzy:

  1. Piękny motyl!
    Robert, powodzenia w tworzeniu!
    A jeż ... a pani jeżowa fajnie pozuje (u nas też bywają jeże ale je trudno ,,złapać,,).

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne początki Robercie :) Będę z przyjemnością do Ciebie zaglądał, bo nas, chłopaków w tym dziale rękodzielniczym jest tak niewielu ;) Powodzenia i wytrwałości zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Robert. Świetny ten motyl wygląda na duży okaz. Jeżyk jest śliczny i chyba trochę przestraszony. Trzymaj się i mam nadzieję że dużo tworzysz i szybko przedstawisz nowe dzieło.
    Dużo inspiracji i dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się Twoje prace podobają, będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca- motyl rewelacyjny;)

    OdpowiedzUsuń